افزايش تعداد فالوورهاي اينستاگرام

۱- از يك جاويژه (موضوع) پرطرفدار استفاده كنيد
حساب هاي اينستاگرامي كه بر روي يك يا دو جا ويژه اي خاص متمركز شده و فقط محتواي مربوط به آن را ارسال مي كنند بسيار موفق تر عمل مي كنند. (جاويژه به معني متمركز كردن فعاليت هاي بازاريابي روي بخشي كوچك، مشخص و به خوبي تعريف شده از بازار است) بهتر است حوزه اي را پيدا كنيد كه در مورد آن اشتياق و دانش داريد و همه چيز را در مورد آن موضوع جستجو كنيد. به عنوان مثال، اگر به طور مكرر در سراسر جهان به مسافرت مي پردازيد، حساب هاي مسافرتي مي توانند خيلي خوب عمل كنند. اگر در كار بدنسازي هستيد مي توانيد در مورد آن يك حساب اينستاگرامي بسازيد و از اطلاعات خود براي جذب فالوور استفاده كنيد. اگر به يك جاويژه بچسبيد و اعتبار و اشتياق خود را در پست هايتان نشان دهيد، تعداد بيشماري فالوور به حسابتان سرازير خواهد شد.

۲- بدون توقف محتواي هيجان انگيز پست كنيد
اگر به دنبال فالوور هاي خيلي زياد هستيد، بايد هميشه عكس ها و فيلم هايي با كيفيت بالا ارسال كنيد. نمي توانيد به طور تصادفي يا هر هفته يك بار پستي ارسال كنيد. بايد دائما محتواي جديدي را در اينستاگرام قرار دهيد و از كيفيت عالي و وضوح بالاي آن اطمينان حاصل كنيد. توصيه مي كنم يك يا دو بار در روز (هر روز) محتوا ارسال كنيد، اما در نهايت بايد سعي كنيد با زياد شدن تعداد فالوورهايتان تعداد پست هايتان را تا سه الي چهار پست در روز افزايش دهيد.

اگر عكسهاي شما حداقل ۱۰۸۰ x 1080 پيكسل ندارند بايد به فكر يك راه حل باشيد. آزمايش كنيد كه چه نوع عكس يا فيلمي جذابيت بيشتري براي مخاطبان دارد تا ازين نوع محتوا پست هاي بيشتري را ايجاد كنيد و بينندگان خود را راضي نگه داريد.

ادامه مطلب...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.